♥●•٠·˙رویای عاشقانه ی من و دو فرشته♥●•٠·˙

♥●•٠·˙رویای عاشقانه ی من و دو فرشته♥●•٠·˙
♥●•٠·˙کامران وهومن تمام زندگیه من♥●•٠·˙ 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رویای عاشقانه ی من و دوفرشته و آدرس myloveskh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

متن آهنگ من اگه نباشم:

من نباشم كی تو رو یا موهاتو ناز می كنه

كی با بالهای شكسته با تو پرواز میكنه

راست بگو من كه نباشم اخمای پیشونیتو

كی میاد دونه دونه با حوصله باز میكنه

من نباشم كی میاد ناز نگاتو می خره

كی میاد دنبال تو تو رو تا خورشید ببره

كی میگه حق ها همیشه با توئه

واسه ی خاطر تو جون میده پشت پنجره

من اگه نباشم كی واسه همیشه تو رو می پرسته

كی برات میمیره كی نمیشه خسته

كی تو رو میذاره روی دو تا چشماش

كی اگه نباشی میگیره نفسهاش

من اگه نباشم من اگه نباشم

من نباشم كی تحمل میكنه كار تو رو

با رقیب رفتن و اذیتا و آزار تو رو

تو خودت داور میدون شو بگو

كیه كه جواب نده تلخی رفتار تو رو

من نباشم كی برات قصه میگه تا بخوابی

كی میاد سراغ رویات تو شبای مهتابی

كی بیداره تا تو خوابت ببره

كی قایم میشه توی ابرا كه تو راحت بتابی

من اگه نباشم كی واسه همیشه تو رو می پرسته

كی برات میمیره كی نمیشه خسته

كی تو رو میذاره روی دو تا چشماش

كی اگه نباشی میگیره نفسهاش

من اگه نباشم من اگه نباشم

متن آهنگ خالی:

دفتر خاطراتمو هر شب ورق میزنم
اسم تو تو هر صفحشه میخونمو میشکنم
خالکوبی کردم اسمتو روی تموم بدنم
تا باورت شه اونی که هر لحظه یادته منم

هرکی میپرسه حالمو میگم همه چیز عالیه
هیشکی نمیدونه چقدر جای تو اینجا خالیه

حالا میفهمم خالی یعنی جه حس و حالی
خالی یعنی بی تو بی تو یعنی خالی

فکر میکنم نبودنت عادی میشه فردا برام
فردا میاد باز میبینم هیچی به جز تو نمیخوام
باهیشکی حرف نمیزنم هیچ جوکی خنده دار نیست
بعد هر زمستونی معلومه که بهار نیست

هرکی میپرسه حالمو میگم همه چیز عالیه
هیشکی نمیدونه چقدر جای تو اینجا خالیه

حالا میفهمم خالی یعنی جه حس و حالی
خالی یعنی بی تو بی تو یعنی خالی

متن آهنگ وقنی کسی رو دوستداری:

وقتی کسی را دوست داری،از همه دنیا میگذری
تولد دوبارته اسم اونو که میبری
وقتی کسی را دوست داری میخوای بهش تکیه کنی
بگی که محتاجشی و بخاطرش گریه کنی
وقتی کسی را دوست داری حاضری دنیا بد باشه
فقط اونی که دوست داری عاشقی را بلد باشه
حاضری که بگذری ازمقررات و دین ودرس
وقتی کسی را دوست داری معنی نداره دیگه ترس
وقتی کسی را دوست داری بخاطرش میری به جنگ
بخاطرش دروغ میگی ،قلبت میشه یه تیکه سنگ
وقتی کسی را دوست داری دنیا را از یاد میبری
دارو ندارت را میدی تا اون را بدست بیاری
حاضری هر چی دوست نداشت بخاطرش رها کنی
حسابتو حسابی از مردم شهرجدا کنی
حاضری هر روز سر اون با آدمها دعوا کنی
غرورت را بشکنی وباز خودت را رسوا کنی

متن آهنگ مال تو:

کجایی که داره بیتو نفسم میگیره

تورو میخوام کنارم ، بیتو آروم ندارم

نمیتونه جاتو كسی تو دلم بگیره

فقط تورو میخوام من ، بیتو آروم ندارم

بیتو زندگی محاله ، بیتو یه روز یه ساله

دلم برات چه تنگه ، دنیا با تو قشنگه

میبوسمت یه عالم ، آروم میشه خیالم

با تو همش رو ابرام ، نباشی خیلی تنهام

تو دنیا ، هیچ كسو از تو بهتر ندیدم

یه تاره موتو عزیزم به صد تا دنیا نمیدم

به آرزوم میرسم ، با تو من خوشبختم

تمام عمرم شب و روز دنبالت میگشتم

قلبم ، ماله تو جونم ، ماله تو عشقم ، من به تو مینازم نفسم

قلبم ، ماله تو جونم ، ماله تو عشقم ، من به تو رو دوست دارم عزیزم

کجایی که داره بیتو نفسم میگیره

تورو میخوام کنارم ، بیتو آروم ندارم

نمیتونه جاتو كسی تو دلم بگیره

فقط تورو میخوام من ، بیتو آروم ندارم

عشقه همیشگیمی ، تمامه زندگیمی

همش تو رویاهامیو مثه نفس باهامی

تو خوبیو خاستنی ، پاكیو دوست داشتنی

هرجایه دنیا باشی ، الهی زنده باشی

تو دنیا ، هیچ كسو از تو بهتر ندیدم

یه تاره موتو عزیزم به صد تا دنیا نمیدم

به آرزوم میرسم ، با تو من خوشبختم

تمام عمرم شب و روز دنبالت میگشتم

قلبم ، ماله تو جونم ، ماله تو عشقم ، من به تو مینازم نفسم

قلبم ، ماله تو جونم ، ماله تو عشقم ، من به تو رو دوست دارم عزیزم

متن آهنگ تو به من نشون دادی:

زندگی یعنی امید و تو به من نشون دادی

می رسه صبح سپید و تو به من نشون دادی

دست به دست از ابتدا رو

پا به پا تو جاده ها رو

معنی واژه ما رو

با توام تا انتها رو

تو به من نشون دادی

زندگی یعنی امید و تو به من نشون دادی

می رسه صبح سپید و تو به من نشون دادی

تو به من نشون دادی چه طور سر پا بمونم

اگرم خوردم زمین پاشم چه آسون میتونم

تو به من نشون دادی چه جوری از عشق بخونم

احتمالا میدونستی راهش و نمی دونم

تو به من نشون دادی دوست دارم چه رنگیه ...

جمله ی عاشقتم چه جمله ی قشنگیه

تو به من نشون دادی عهد همیشگی چیه

عاشق بی قید و شرط قهرمان اصلی کیه

زندگی یعنی امید و تو به من نشون دادی

می رسه صبح سپید و تو به من نشون دادی

تو به من نشون دادی دوست دارم چه رنگیه ...

جمله عاشقتم چه جمله قشنگیه

تو به من نشون دادی عهد همیشگی چیه

عاشق بی قید و شرط قهرمان اصلی کیه


زندگی یعنی امید و تو به من نشون دادی

می رسه صبح سپید و تو به من نشون دادی

دست به دست از ابتدا رو پا به پا تو جاده ها رو معنی واژه مارو با توام تا انتها رو

تو به من نشون دادی

زندگی یعنی امید و تو به من نشون دادی

می رسه صبح سپید و تو به من نشون دادی

زندگی یعنی امید و تو به من نشون دادی

می رسه صبح سپید و تو به من نشون دادی

متن آهنگ مثل خودت:

نمی خوام یه خونه تو رویام بسازم, نمی خوام قلبمو به هیچكی ببازم

نمی خوام ترانم با اسمت شروع شه, دیگه گیتارم نمیگه دیدنت آرزوشه

مثل تو می خوام به هركسی رسیدم, بگم عجیبه دیشب من خوابتو می دیدم

مثل تو شعر بگم شعر های عاشقونه, بگم تو اهل بهشتی جات تو آسمونه

بگو چه جوری بشم مثل خودت, دلمو به همه بدم مثل خودت

پشیمونم نشم مثل خودت, بگو چه جوری بشم مثل خودت

نمی خوام نامه هام تو دست تو باشه, آره بهتره كه دیگه راهمون جدا شه

فلبمو من از تو همینجا پس میخوام, میخوام مثل تو بشم من باهات راه نمیام

مثل تو میخوام من گم بشم واسه همیشه, بگم كار از كار گذشته دیر شده نمیشه

مثل تو میخوام از گریه ها رد بشم, میخوام از بری میمیرم به خدا رد بشم

متن آهنگ حسودی:

من به گلهای پیرهنت

زنجیر دور گردنت

به عطری که میزنی و

میپیچه تو شهر تنت

به عکس جلد دفترت

به طرح اون انگشترت

حتی به فکری که میاد

بعضی شبا توی سرت..

حسودیم میشه ... حسودیم میشه..

من به زمین من به هوا

به ماه به اون ستاره ها

به کوچه و خیابون ها

که با تو اند بعضی شبا

به مقصدی که رسیدی

به هرکی که تو راه دیدی،

به اون که یک دفعه ازش

آدرسی چیزی پرسیدی

حسودیم میشه... حسودیم میشه ...

من به تموم آدما

که بت میگن "تو" نه "شما"

به اونی که عاشقنه

حتی به دستهای خدا

به هرکی از راه اومده

جرفهای رویایی زده

به اونی که فک میکنه

داشتنت رو خوب بلده

حسودیم میشه......حسودیم میشه

متن آهنگ اگه دنیادست من بود...:

اگه دنیا دست من بود دنیا رو به پات میریختم
جای غصه شادیا رو پای گریه هات میریختم
اگه دنیا دست من بود خورشیدو برات میچیدم
عکس اولین نگاتو روی دریا میکشیدم
اگه دنیادست من بود قصمون نوشته میشد
توی قصه بازیه آدم عاشق فرشته میشد
اگه دنیا دست من بود هرچی خوبیه میدیدی
به تموم آرزوهات خیلی ساده میرسیدی
اگه دنیا دست من بود...
اگه دنیا دست من بود...
اگه دنیا دست من بود واسه چشمای تو کم بود
اگه دنیا دست من بود می نوشتم سرنوشتو
واسه ی تولد تو هدیه میدادم بهشتو
اگه دنیا دست من بود عاشقی تنها نمیموند
دیگه هیچ کسی تو دنیا از غمو غصه نمیخوند
اگه دنیا دست من بود...
اگه دنیادست من بود...
اگه دنیا دست من بود واسه چشمای توکم بود
تموم دنیا رومیدم تو مال من باش
این قلب تنهارو میدم تو مال من باش
دوست دارم...دوست دارم...
باهمه ی دردا و اشکاش

متن آهنگ بهترینی:

دوست دارم چون دلمو نمیشکنی تو بیشتر از خودم فکر منی تو
دوست دارم چون همیشه کنارمی تو خسته که باشم بی قرارمی تو
بخاطر دلت که دریاست چشایی که تموم دنیاست
همیشه از خودت گذشتی به خاطر همین که هستی دوست دارم دوست دارم !!!
تو واسه من نفسی نیست مثل تو کسی یه ستاره روی زمینی
تو پاک و مهربونی تو قدرمو میدونی توی دنیا بهترینی
تو واسه من نفسی نیست مثل تو کسی یه ستاره روی زمینی
تو پاک و مهربونی تو قدرمو میدونی همین که هستی
بهترینی ... بهترینی... بهترینی... بهترینی... !!!!
بهترینی ... بهترینی... بهترینی... بهترینی... !!!!
دوست دارم چون که تکیه گاهم ای تو تو گریه هام همیشه پناهمی تو
دوست دارم چون تو شبا ستارمی تو همه میگن نیمه ی گمشدم ای تو

متن آهنگ نمیدونم چرا؟:

دوست داری منو میگی عاشقمی...نامه میدی میگی میمیری برام...
هدیه و گل میاری مگه کیم؟که تو یه فرشته میشینی به پام...
دوست داری منو میگی عاشقمی...میگی من از اسمونا اومدم...
مهربونیو خودت یادم دادی...راستشو بخوای بعضی وقتا بدم...
نمیدونم چرا تو تموم ادما تو منو دوست داری نمیدونم چرا...
نمیدونم چرابه من با یک نگاه قلبتو میسپاری نمیدونم چرا...
نمیدونم چرا تو تموم ادما تو منو دوست داری نمیدونم چرا...
نمیدونم چرابه من با یک نگاه قلبتو میسپاری نمیدونم چرا...
حس میکنم واسه دیدن من چمدون میبندی سفر میری...
فاصله واسه تو معنا نداره...راه دور جاهای پر خطر میری...
اشک میریزی تا من پیر بشم...با یک اشاره سروپاگوش میشی...
با یه اشتباه تا میخورم زمین دستمو میگیری اغوش میشی...
نمیدونم چرا تو تموم ادما تو منو دوست داری نمیدونم چرا...
نمیدونم چرا به من با یک نگاه قلبتو میسپاری نمیدونم چرا...
نمیدونم چرا تو تموم ادما تو منو دوست داری نمیدونم چرا...
نمیدونم چرا به من با یک نگاه قلبتو میسپاری نمیدونم چرا...
شبا تو خوابو رویاهام فقط تورو میبینم...
روزا واسه دیدن تو دست به دعا میشینم...
خدا همون بالا قبول کرد حالا خوشبخت ترین ادم اسمونو زمینم...
تمام ادما میخونن از چشام که رسیدم به عشق اول و اخرینم...
نمیدونم چرا تو تموم ادما تو منو دوست داری نمیدونم چرا...
نمیدونم چرا به من با یک نگاه قلبتو میسپاری نمیدونم چرا...
نمیدونم چرا تو تموم ادما تو منو دوست داری نمیدونم چرا...
نمیدونم چرا به من با یک نگاه قلبتو میسپاری نمیدونم
چرا...

متن آهنگ فرشته نجات:

وقتی رسیدی که شکسته بودم ... از همه ی ادما خسته بودم...
وقتی رسیدی که نبود و میدید... اما تو مثل معجزه رسیدی...
وقتی رسیدی که شکسته بودم ... از همه ی ادما خسته بودم...
بعد یه عالم عشق و بغض و فریاد خدا تو رو برای من فرستاد...
خوب میدونم جای تو رو زمین نیست...خیلیه فرق تو فقط همین نیست...
ادمای قصه های گذشته به کسی مثل تو میگن فرشته...
فرشته ی نجات فرشته ی نجات تو جون ازم بخواه اونم کمه برات...
فرشته ی نجات فرشته ی نجات تو جون ازم بخواه اونم کمه برات...
رسیدی از یه جا که اشنا بود... شبیه تو فقط تو قصه هابود...
تو از یه جای خیلی دور اومدی قفلو شکستی مثه نور اومدی...
تو همونی که ارزوی من بود...همیشه هر جا روبه روی من بود...
شبا تو خوابم تو رو دیده بودم...خیلی شبا بهت رسیده بودم...
خوب میدونم جای تو رو زمین نیست...خیلیه فرق تو فقط همین نیست...
ادمای قصه های گذشته به کسی مثل تو میگن فرشته...
فرشته ی نجات فرشته ی نجات تو جون ازم بخواه اونم کمه برات...
فرشته ی نجات فرشته ی نجات تو جون ازم بخواه اونم کمه برات...
تو جون ازم بخواه اونم کمه برات...تو جون ازم بخواه اونم کمه برات...

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, ] [ 13:28 ] [ ♥●•٠·˙Nasim♥●•٠·˙ ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟ مثل آرامش بعد از یک غم ، مثل پیدا شدن یک لبخند مثل بوی نم بعد از باران ، در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟ من به آن محتاجم
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 77
بازدید کل : 61280
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1


 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ zibasazi by nightmelody.com

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

دریافت كد ساعت
face="Tahoma">كد بارش قلب


 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ


کد تغییر شکل موس -->